4.6.2013

Adventures with Diana

Minulla on aika paljon kuvia käsiteltävänä ja tänne jo monta postausta tiedossa, mutta nyt olisi vuorossa hieman vanhoja filmikuvia! Minulla on ollut nyt reilun puolentoista vuoden ajan käytössäni ihana filmikamera Diana Mini ja sillä olenkin ahkerasti kuvaillut. Ensimmäinen filmini meni hieman sekoillessa, sillä Dianalla voi ottaa sekä neliönmuotoisia että puolikkaita kuvia, ja tehdä päällekkäisvalotuksia. Siinä sitten ensimmäistä filmiä testaillessani menin vähän sekaisin ja vahingossa filmin loppupään kuvat sitten valottuivat aikalailla päällekäin. Niistä tuli kyllä ihan hauskan näköisiä ja tässä niitä onkin sitten paljon esillä!
 
 Nämä ensimmäiset viisi kuvaa on otettu viime vuoden Pietarin reissulla.

 Tampereen kesää ja pisaroita parvekkeeltani.

 Tehtiin poikaystävän kanssa viime vuoden ensimmäinen kesäseikkailu Pyynikille. Löydettiin aarre ja syötiin eväitä kalliolla. Jälkimmäisessä kuvassa olen minä Tampereen maisemien ja Pyynikin ihanien puutalojen seurassa.

Nämä viimeiset mustavalkokuvat olin opinnut jo ottamaan ilman päällekkäisvalotuksia. Kuvat on otettu viime Englannin reissultani ja alareunan vasen kuva on Tampereen Sorsapuistosta.


Olin muuten todella innoissani kun luin Idan blogista heidän uudesta Plastic Cameras-verkkokaupasta! Lelujahan nämä muovikamerat ovat, mutta kivoja sellaisia! Haluaisin seuraavaksi hommata itselleni tuollaisen Lomographyn fisukameran uudeksi lelukseni Dianan rinnalle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti