13.2.2014

Her Morning Elegance



(kannattaa katsoa tuon biisin ihana musiikkivideo!)


Tässä rauhallisen kauniita, aamuisia kuvia Pupulandia-blogin Jennistä, minulle tutummin vain poikaystävän siskosta :)

Huh, tässä on jotenkin alkuvuosi ollut aika kiirettä. Aloitin tammikussa taas koulun, joten siitä saa vähän tekemistä ja stressattavaa vähäksi aikaa :) Käyn nyt siis VVI:llä valokuvaajan ammattitutkintoa jo suorittamani perustutkinnon rinnalle. Koulu on oppisopimuskoulutusta eli normaalisti teen töitä edelleen Valokuvaamo Raimo J. Niemellä ja sitten välillä minulla on noita lähiopetuspäiviä. Tehtävä, joka minulla nyt on, vaikuttaa mukavalta ja siinä saa itse päättää todella hyvin mitä tekee. Toisaalta se on myös hankalaa, sillä en ole ihan vielä päättänyt mitä teen kun aiheita ei ole tiukasti rajattu... Ideoita on kyllä paljon! Kyseessä on tällä kertaa kuitenkin studiossa toteutettavia kuvia, koska studiokuvaamiseen tuolla koulussa eniten painotutaan. 
 
Mutta, kaikki tämä lätinä oli vain pohjustusta seuraavalle eli  tarvitsen uusia malleja!   Minun täytyy ottaa koulun aikana paljon erilaisia kuvia (ja muutenkin portfolioon lisää täytettä), joten tarvitsen myös paljon erilaisia malleja :) Haen kaikenlaisia ihmisiä, sekä tyttöjä että poikia, naisia ja miehiä. Iällä ja ulkonäöllä ei ole väliä, tärkeintä on vain mallin oma halu tulla minulle kameran eteen kuvattavaksi :) Joten jos sinä tai joku tuttavasi olisitte halukkaita auttamaan minua visioissani, ota yhteyttä sähköpostilla (anni.minkkinen [miumau] yahoo.com) tai Facebookin viestillä! Kerro hieman itsestäsi ja laita mukaan kuva, niin otan yhteyttä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti